Monday, May 17, 2010

sgt tiba2!

ERR...
xtau cemane mau cita..
semangat aku nk masuk upsi n jd cegu sgt lah berkobar2..
smpikan nak g intebiu ni je aku dh prepare..
semangat tgh berapi2 neh...

TIBA2..
masa blk smlm ayah bg surat..
aku pn rilek je igt surat temuduga pendidikan 2..
usya2 upenye mmg temuduga tp temuduga SPP...
weehhh aku mula serabut neh!
kalo x dpt dua2 fine...
kalo dpt salah 1 lg senang xyah pilih..
mslh kalo dpt dua2..
parah la aku x pilih..

SUMTIMES..
berfikir kalo aku masuk u mau 4 taun lg nak kua jd cekgu..
kalo aku keja dh bley simpan wet sndri..
tp dgn gaji yg mcm 2 la..xleh lwn gaji cekgu..

PK LG PK LG..
tnya mak,mak ckp "lbh baek keje la umo dah tua kang lmbt kwen"
tnya encik pakwe dia ckp "pegi je dua2" mmg nak pegi dua2 pn..
tnya yati dia ckp "keje dlu,then smbg blaja,hg dh tua"
tnya asma dia ckp "kalo aku aku pilih keja sbb umo kita dh 24"
tnya ina n sue dorg ckp "keja je la maida,then wat PJJ"
aaaaa sume berpihak kpd keje!
n bkn diorg je,aku pn mcm dah berat kpd keje...

arghh mane pegi semangat aku nak jadi cikgu b4 ni??

POTONG STIM BETOL LAAA...uwaaaaaa:'(

0 comments:

Post a Comment