Sunday, May 16, 2010

kenduri

sebijik kenduri telah berlaku dirumahku..
kenduri doa selamat la utk anak buahku msk UM..
tp dia mcm xmo p ja...ngehngehngeh..
aku ada suh dorang buat air yassin..
sebabnya aku nak mandi air yassin 2 hari sabtu ni..
amik berkat la..nak p intebiu..mintak2 ilang rasa gugup.
n mintak2 aku boleh speking dgn jayanya wlpn broken english sahaja..
apa yg penting "KEYAKINAN" kita untuk berinteraksi ngan panel 2..
bak kata member2 yg penah g intebiu dorg ckp panel 2 suh kita speking,suh buat2 cara mengajar budak,suh menyanyi,suh belakon...
wahhh i like..=)



aku sebagai makcik mereka,auni,
n adik ka kakak tah x cam sepesen ja muka depa


tengah baca yassin,di snap oleh oney.
kembar ni sgt pandai baca quran n aku pun kalah


org kampung baca yassin...umah pun belum siap lg ye...
baru separuh siap..hee


0 comments:

Post a Comment