Wednesday, June 2, 2010

sob sob..:'(

pagi ni saya telah bertengkar dgn seseorang..
seperti biasa saya mengeluarkan kata2 kesat..
wlpn telah saya control utk tidak mengeluarkannya..
sambil berkata2 sambil nangis2..
dan manusia itu sudah menengking2 saya..
dan apabila saya dah xleh terima sgt..
apabila saya dah lost control..
maka....
prangg.....
berderailah satu2 nya henfon yg saya ada menyembah lantai..
tercabut semua usus beliau...
bateri,keypad,n housing berterabur di lantai..
tapi sim masih dlm keadaan baik..
maka dgn hati yg masih berapi...
saya amik sim itu...
prakk...
tamatlah riwayat sim itu...
saya puas hati apabila dah menamatkan riwayat beliau!!

dan...
skang saya terhegeh2 nak g maxis centre sbb nak buat sim baru..

2 comments:

::Em Hej:: said...

dasyat nye ko mai..hihihi..ceh kata orang je..muahahahahaha..tak pasal2 kene g maxis centre..hihi..

maida said...

aku pn xtau knape aku leh jdk sedasat itu...

Post a Comment